Логично е именно от тези модели да тръгват нововъведенията в технологиите. Все пак тази ниша на немската марка е натъпкана с всевъзможни джаджи и дигитални иновации. Поредната такава е новият волан предлаган опционално за М-моделите. Освен, че идва с удобен за употреба велур и поплощен в долният си край, волана притежава вграден дисплей. Освен миниатюрното екранче в самия волан са имплантирани и няколко на брой светодиода.
От пресматериалите и видео клиповете става ясно, че дисплея е многофункционален. В различните си режими той може да показва различна информация, като се почне от температурата на охлаждащата течност и тази на маслото и се стигне до G-натоварването, което автомобила понася по завоите. LED светлините влизат в ролята на индикатор за максимални обороти в един момент, а във следващият чрез тях се дава сигнализация за стартиране на 400м. отсечка.
Като цяло идеята е практична и много добра.... Но първото което прави впечатление лошата му изработка. Не знам за вас, но лично на мен волана изглежда като да е закупен от кварталният магазин за тунинг аксесоари. Следващото което се набива на око, е че четенето на информацията от дисплея се превръща в непосилна задача във всеки един момент освен карането по права линия. Дори стационарно закрепената за волана камера на клипа по-долу губи фокус на моменти.
Но нека не забравяме, че това е едва началото. Назад във времето когато от BMW пуснаха за първи път системата iDrive същата беше заклеймена като трудна за употреба и едва ли не бе с предизвестена смърт. Но ето, че няколко години по-късно нещата си дойдоха на мястото.
0 comments:
Публикуване на коментар