Nissan GT-R реве пред Mall of the Emirates

Стоя си тук облещен зад монитора и си задавам фундаменталния въпрос: Ако някога имам щастието да посетя Дубай и по-точно известния им МОЛ, къде бих стоял?
Въпреки, че не съм от хората, които лесно се отправят на пътешествия си признавам, че мечтая някой ден да посетя заветната дестинация. Блазни ме не само урбанизираната  пустиня, но и машинният им парк. Като интернет потребител, който от доста години вече пише за автомобилния тунинг съм с ясното съзнание, че именно в Дубай имам най-голямата възможност да видя страхотни и неповторими автомобили на едно място.
И като казвам едно място, то би било паркинга на Mall of the Emirates. Необходими са ви няколко клика за да се озовете пред тонове от снимки и не по-малко видеоклипове за да се уверите, че съм прав.
Един от щастливците, който има реален достъп до заветното място се подвизава в интернет под никнейма 4WheelsofLux. За наша радост той е оборудван с камера и от време на време ни прави съпричастни с това какво се случва пред МОЛ-а.
Последното му клипче е на чисто черен Nissan GT-R с права генерация. На паркинга нямаме възможността да се порадваме на звука му, но съм сигурен, че има какво да покаже, дори и да не е модифициран.
Всъщност измислих го - жената по магазините, аз съм на паркинга.


0 comments:

Публикуване на коментар

You might also like:
върни в началото